
Εργοθεραπεία
Στη Λογοκίνηση, η εργοθεραπεία μας έχει ως στόχο να στηρίξει τα παιδιά στην ανάπτυξη των κινητικών, αισθητηριακών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων, ώστε να γίνουν πιο αυτόνομα και να συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινότητά τους. Οι εξειδικευμένοι μας εργοθεραπευτές αξιοποιούν σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές, προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε παιδιού.
Μέσα από οργανωμένα και διαδραστικά προγράμματα:
Βοηθάμε τα παιδιά να αναπτύξουν τις κινητικές τους δεξιότητες, όπως η αδρή και η λεπτή κινητικότητα, που είναι απαραίτητες για δραστηριότητες όπως το γράψιμο, το παιχνίδι ή η αυτοεξυπηρέτηση.
Εστιάζουμε στην αισθητηριακή ολοκλήρωση, ενισχύοντας την ικανότητά τους να διαχειρίζονται ερεθίσματα από το περιβάλλον και να ανταποκρίνονται σωστά.
Προάγουμε την αυτονομία τους, δουλεύοντας πάνω σε δεξιότητες καθημερινής ζωής, όπως το ντύσιμο, το φαγητό ή η οργάνωση της ημέρας.
Βελτιώνουμε τις κοινωνικές τους δεξιότητες, ώστε να μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτοπεποίθηση και άνεση με συνομηλίκους και ενήλικες.
Χρησιμοποιούμε ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία και παιχνίδια, που κάνουν τη θεραπεία ευχάριστη, διαδραστική και αποδοτική.
Συνεργαζόμαστε στενά με τους γονείς, παρέχοντας οδηγίες και τεχνικές για τη συνέχιση της ανάπτυξης των δεξιοτήτων στο σπίτι.
Επίσημα Εργαλεία:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ/Υ-ΙV: Πρόκειται για δυο σταθμισμένες μορφές της κλίμακας αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ κατά DSM-IV για γονείς και εκπαιδευτικούς, που σκοπό έχουν την διάγνωση , αξιολόγηση και πρόγνωση χαρακτηριστικών του Συνδρόμου Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Η πρωτότυπη κλίμακα δημιουργήθηκε στις ΗΠΑ και η χρήση της είναι ευρέως διαδεδομένη.
Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης της Προσοχής και της Συγκέντρωσης στις Α΄- Ε΄ τάξεις του Δημοτικού ( ή Αξιολόγηση Συγκέντρωσης και Προσοχής στο Δημοτικό Σχολείο: Το Τεστ Ανίχνευσης και Αξιολόγησης της Συγκέντρωσης και της Προσοχής (ΑΣΥΠ ) απευθύνεται σε παιδιά σχολικής ηλικίας (6 – 10 ετών). Σκοπός του ΑΣΥΠ είναι: α) η ανίχνευση ( κυρίως στην Α΄ Τάξη ) της πιθανότητας εμφάνισης δυσκολιών προσοχής και συγκέντρωσης στο δημοτικό σχολείο και β) η αναλυτική εκτίμηση (στις Β΄- Ε΄ Τάξεις) πιθανών ελλειμμάτων σε κάθε μια από τις δύο διαστάσεις (διάρκεια και εύρος) της προσοχής και της συγκέντρωσης.
ΤΟ ΑΣΥΠ περιλαμβάνει 4 δοκιμασίες / κλίμακες (δυο οπτικές και δυο ακουστικές):
Δοκιμασία Παρατεταμένης Ακουστικής Προσοχής.
Δοκιμασία Παρατεταμένης Οπτικής Προσοχής.
Εύρος Ακουστικής Προσοχής.
Εύρος Οπτικής Προσοχής (Θέσεις στο χώρο)
BEERY VMI: (The Beery Buktenica Developmental Test of Visual Motor Integration) αποτελεί ένα σταθμισμένο διαγνωστικό εργαλείο το οποίο ανιχνεύει οπτικοκινητικές δυσχέρειες οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε μαθησιακές , νευροψυχολογικές και συμπεριφοριστικές δυσκολίες.
SENSORY PROFILE TEST: είναι ένα αξιολογητικό εργαλείο που απευθύνεται σε παιδιά και βρέφη 0-10 ετών. Αποτελείται από ένα ερωτηματολόγιο που συμπληρώνεται από τον γονέα ή τον φροντιστή του παιδιού, τα αποτελέσματα του οποίου αξιολογούνται από εξειδικευμένο στην αισθητηριακή ολοκλήρωση εργοθεραπευτή. Μέσω του εργαλείου αξιολογείται η σχέση ανάμεσα στη διαδικασία της αισθητηριακής επεξεργασίας του παιδιού και τον τρόπο που αυτή επηρεάζει την απόδοσή του σε δραστηριότητες της καθημερινής διαβίωσης
Στο Λογοκίνηση, πιστεύουμε ότι κάθε παιδί αξίζει να ζει με αυτονομία και αυτοπεποίθηση.
Γιατί κάθε μικρό βήμα φέρνει μεγάλα αποτελέσματα!


Επικοινωνία
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Τηλέφωνο επικοινωνίας
2310927222
6949136428
Λεωφόρος Κωνσταντίνου Καραμανλή 88, Θεσσαλονίκη, 54644